Változik a PvP, új pályák és játékmódok érkeznek, de láthattunk egy vicces Jeff Kaplan tribute-ot is.
A Blizzard boszorkánykonyhájában készülő PvP shooter számos újdonsággal kecsegtet. A megváltozott hősök mellé újak is érkeznek, különálló sztori móddal és dinamikus időjárással vár, de a finomhangolásokra is figyelnek. Most újabb érdekességek derültek ki a tegnap esti livestreamből. A show leginkább a PvP-re koncentrált, de szóba kerültek az egyéb játékmódok, a sztori és a pályák is. Nézzük, mire számíthatunk a játékról!
5v5 meccsek
Az egyik legfontosabb újdonság, hogy az eddigi 6v6 helyett az Overwatch 2-ben 5v5 meccseket vívhatunk. A megváltozott felállásban egy tank, két DPS és két támogató karakter kap helyet. Ezzel párhuzamosan a tankok szerepköre is átalakul kicsit és az „élő pajzs” helyett komolyabb szerepet kapnak a csatákban is.
Nem lehet majd annyira hátra ütni őket és töltődik a végső képességük, ha megsebzik őket. A másik két szerepkör is átalakul kicsit. A sebzésosztók sebessége növekszik, a támogató karakterek pedig egy idő után felgyógyulnak sérüléseikből, ha nem kapnak újabb sebzést.
A kompetitív játékból eltűnik az „Assault” mód
Az „Assault” módban két csapat küzd egymás ellen. A támadók célja a pályán lévő területek elfoglalása, a védők feladata pedig ennek megakadályozása. Ez a játékmód „Custom” meccsekben továbbra is elérhető marad, de a kompetitív játékmódokban és Quick Play során nem találkozhatunk vele. Ehelyett a Blizzard több új játékmóddal is kísérletezik, de ezek közül egyet sem mutattak még be.
Több „Push” térképpel is találkozhatunk
A „Push” az Overwatch 2. egy új játékmódja, melyben egy hatalmas robotot kell megszerezni és tologatni a pályán. A meccset az a csapat nyeri, aki az ellenfél területén beljebb tudta tolni a robotot. Eddig csak Torontót láthattuk ebben a módban, de a Blizzard megerősítette, hogy több ilyen pálya is készül. Ilyen az itt bemutatkozott Róma is.
Új térkép: Monte Carlo
A tegnapi stream során mutatták be először Monte Carlo térképét, ahol luxusvillák árnyékában megbúvó utacskákon gyepálhatjuk egymást. Ezzel párhuzamosan bejelentették azt is, hogy az Overwatch 2 egyik nagy újdonságának szánt sztori módban nem fordulunk meg minden pályán, többjátékos módban lesznek különálló térképek is. Ezek egyébként nagyobbak és összetettebbek lesznek, mint az Overwatch első részében.
Emellett számos kisebb változtatást eszközöltek, például fejlesztették, csiszolták a UI-t, a gyógyítók már látják az épp gyógyított hős ikonját is, javítottak a fegyverek hatékonyságán és hangjain is, valamint egyes hősöknek nem csak a kinézetét de képességeit is átalakították.
Egy kis humor: Jeph’s Corner Pizza
A nemrégiben távozó Jeff Kaplan – az Overwatch korábbi igazgatója – emlékére helyeztek el New York térképén egy apró easter-egget.
Ez a „Jeph’s Corner Pizza” nevű hely, amely egy 2017-ben történt kávézós esetre utal, mikor Jeff nevét elírták és „Jeph” került a pohárra. Ez azóta mémmé vált a közösségen belül, most pedig a játékba is bekerült.
[rb_related title=”Ez is tetszhet” total=”2″ ids=”3693,3679″]
Az Overwatch 2-t javában fejlesztik, megjelenés PC-re, Playstation és Xbox konzolokra, valamint Nintendo Switch-re egyaránt várható, de pontos megjelenési dátumot még mindig nem tudunk. Az újdonságokról igyekszünk beszámolni. Ha játszotok vagy játszottatok épp az első epizóddal, érdemes lehet visszanézni, hiszen éppen születésnapot ünnepel a játék, így ti is új ajándékokat zsebelhettek be. Nektek hogy tetszenek a második rész újdonságai?
[…] elérhető, kettőn pedig az új Push játékmód is kipróbálható. Emellett itt játszhatunk először az átalakított Bastionnel, Doomfisttel, Orisával és Sombrával […]
[…] Overwatch 2 (Xbox One, Xbox Series X/S, PS4, PS5 Nintendo Switch, PC) – október 4. […]