Egy iparági bennfentes információi szerint erősen járműközpontú harcra számíthatunk a Just Cause fejlesztőinek „minden eddiginél ambiciózusabb” játékában.
Először az E3 2021-en hallhattunk a Just Cause fejlesztőinek új játékáról, amely a Contrband címet kapta. A hangulatos előzetesen ugyan magát a játékmenetet nem láthattuk, néhány részlet és a játék hangulata azonban sokak számára emlékezetessé tette az előzetest. Ilyen a kooperatív játékmód, a nyílt világ és persze az előzetesben is látott garázs, ahol épp egy járgányt bütykölnek. Nem meglepő tehát az a kiszivárgott információ, miszerint a Contraband erősen a járműközpontú harcokra épít majd.
Az információ a Windows Central egy megbízható szivárogtatójától, Jez Cordentől származik, aki a World of Gaming streamje során számot be a fentiekről. Elmondta, hogy kapott egy dizájn dokumentációt, amiből kiderült, hogy a Contraband „teljes egészében a járműharcra épül”, és hogy ez egy „nagyon más” típusú játék.
Ezzel utal arra is, hogy a játék fő célja nem feltétlen a gyilkolás. A különféle csempész és fosztogató küldetések alatt ellenfelek hullámai állják utunkat, noha a célunk nem feltétlen ezek egyszerű lelövése lesz, hiszen a fegyverek mélyebb taktikai lehetőségeket rejtenek.
Corden azzal zárja a témával kapcsolatos beszélgetést, hogy az Avalanche Studios fejlesztői egy sokkal taktikusabb jellegű akciójátékot készítenek a Contrabandből. Ez egybevág Omar Shakir rendező korábbi nyilatkozataival a Contrabandről, hiszen a stúdió „legambiciózusabb és leglátványosabb” játékának nevezte a készülő játékot.
[rb_related title=”Ez is tetszhet” total=”2″ ids=”5169,2091″]
A projektről sajnos még keveset tudni, így a megjelenési dátumot sem tették közzé, de az biztos, hogy az Xbox és PC tulajok vethetik majd bele magukat az akcióba.